قوی باش

همیشه چرخ و فلک زندگی ثابت نمی‌مونه...🍃🎡

قوی باش

همیشه چرخ و فلک زندگی ثابت نمی‌مونه...🍃🎡

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۵۴ ب.ظ

من همونم که یروز میخواستم دریا بشم

یروز که سر کلاس بودیم . کلاس مختلط بود و استاد جوون مرد .
استاد میزان مسخره کردن دیگران خونش کم شده بود  وسط کلاس یکی از بچها رو صدا زدگفت فلانی تا حالا شده پدر و مادرت بگن تو لیاقت هیچ چیزی رو نداری و اخرش به هیچی نمیرسی یا مثلا نمیگن بهت شاید کارگر و رفتگر و ... بشی ؟؟ ( با نهایت احترام من برای کارگران و رفتگران و .. )

طرف مقابل گفت نه استاد تا الان اتفاق نیوفتاده . پدر و مادرم همیشه بهم دلگرمی میدن . 
استاد گفت میدونی چرا ؟؟ اون : چرااا ؟
استاد با خنده فراوان نهفته گفت : چون لیاقت همونم نداری . لیاقت همچین شغل هایی هم نداری که بهت بگن . 
اون روز من خیلیی خندیدم و مدام یادم میومد و میخندیدم بعد که فکر کردم خیلی ناراحت شدم و دلم به حال اونی که مورد خطاب قرار گرفته بود سوخت . که مگه اون چه گناهی کرده که حتی لیاقت کارگر شدن رو هم نداره ؟!!!!
خواستم بگم بعضی دبیر ها هستن که حالا برای خشک نشدن فضای کلاس و اینکه حوصلشون سر نره بقیه رو مورد تمسخر قرار میدن بعد هم حالا شاید عذر خواهی بکنن شاید هم نکنن که نود و نه درصد عذرخواهی هم نمیکنن . این حرف ها زخم خیلی بزرگی روی قلب ها درست میکنه که با هر عذرخواهی کردن و خندیدنی هم درست نمیشه . و هیچ جوره هم نمیشه جایی از قلب که پاره شده رو به هم دیگه وصل کرد . 
لطفا بخاطر شاد شدن روحیه خودتون و بقیه . دانشجو هاتون یا دانش اموزاتون یاهرکس دیگه رو مسخره نکنید  اینا میشن زخم های بزرگ که هیچوقت تسکین پیدا نمیکنن )))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی