قوی باش

همیشه چرخ و فلک زندگی ثابت نمی‌مونه...🍃🎡

قوی باش

همیشه چرخ و فلک زندگی ثابت نمی‌مونه...🍃🎡

پربیننده ترین مطالب
يكشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۳ ب.ظ

تا خودمون تجربه نکنیم نمیفهمیم

واقعا بعضی چیز ها هستن که تا خودت تجربه نکنی دست از اون بر نمیداری مخصوصا ادمی لجباز مثل من که دوست دارم همه چیز رو خودم تجربه کنم نه اینکه حرف دیگران برام کافی باشه . 

هزاران بار بهم گفته بودن و شنیده بودم که ادم ندیده و نشناخته نباید با کسی دوست بشه و اجازه بده اون ادم وارد حریم خصوصیش بشه . ولی شد کم کم         الان هم ناراحت نیستم که حدودا یکسال و خورده باهاش دوست بودم در شادی و غم ولی وقتی دیدمش کلیی شکه شدم که عهه این اون بود :))   عکسا و منم منم کردن ها همین بود *_*                  و  بیشتر هیجان زده و شکه شدم وقتی پدرش رو دیدم  اخ نگم براتون ولش کنید بزارید یادم نیاد وقتی تنها رفتم خونشون یه لحظه ترسیدم و حالم دست خودم نبود هر جی اصرار کردن شب بمونم قبول نکردم و منو رسوندن پیش خانواده تا فردا حرکت کنیم . 

اینم بگم مسیر مسافرت به سمت تهران نبود خانواده به خاطر من یکم سر ماشینو کج کردن بلکه دوستم رو ببینم برای اولین بار حضوری . 

اینم بگم دیروز الان که دارم مینویسم  تولدم بود ( تولدم پساپس مبارککک ) ((تقریبا 1 ماه از دیدنش گذشته ))واسم هدیه ارسال کرده بود که زیاد نتونست خوشحالم کنه ولی خب ... 

بلخره ما باید همه چیز رو تجربه کنیم از دوست شدن با دوستان مجازی و دیدن اونها و پی بردن به حرف پدر که اینا الکیه و .. تا تجربه های دیگه         تا تجربه ایی دیگر بدرود :)))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی