قوی باش

همیشه چرخ و فلک زندگی ثابت نمی‌مونه...🍃🎡

قوی باش

همیشه چرخ و فلک زندگی ثابت نمی‌مونه...🍃🎡

جمعه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۶:۳۲ ب.ظ

انسان در جست و جوی معنا

کتاب بسیار زیبایی بود 

در حین خوانش من خودم در در اردوگاه کار اجباری پیدا می کردم و خیلی لذت بخش بود . 

جملات بسیار زیبایی داشت . 

خوانش این کتاب واسه من طول کشید ، بار اول که شروع کردم چیزی از اون متوجه نشدم و بنظرم گنگ اومد و یکم خوندم و رها کردم و بعد از مدتی دوباره از اول خوندم و متوجه شدم واقعا زیباست کتاب . 

 

به امید روزی که همه انسانها متوجه معنی و چرایی زندگیشون بشن 

 

پایان : 11 اردیبهشت 1401 

6:30 عصر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی