قوی باش

همیشه چرخ و فلک زندگی ثابت نمی‌مونه...🍃🎡

قوی باش

همیشه چرخ و فلک زندگی ثابت نمی‌مونه...🍃🎡

پربیننده ترین مطالب
جمعه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۶:۳۸ ب.ظ

چراغ ها را من خاموش میکنم

داستانی روان و سرشار از زندگی از زویا پیرزاد 

اولین کتاب از زویا پیرزاد بود که میخوندم و دوست داشتم رمان های ایرانی محبوب رو هم بخونم . 
کتابی آرام مثل زندگی درباره زنی ارمنی با ۳ فرزند بود . 
مدت کوتاهی شد تا کتاب رو خوندم ولی در همون مدت با کتاب زندگی کردم و انگار من مادر ۳ فرزند بودم و با امیل و مادرش آشنا شدم .
شخصیت اصلی کتاب یعنی مادر خیلی برام آشنا بود 
 
پایان : 14:31 دوشنبه 1 فروردین 1401 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی